Home / ביטוחים / מהו ביטוח קולקטיבי?

מהו ביטוח קולקטיבי?

לכל אזרח במדינת ישראל יש את הזכות להיות מבוטח על ידי ביטוח בריאות ממלכתי דרך אחת מקופות החולים לצורך ביקורי רופא, טיפולים רפואיים, קבלת מרשמים לתרופות, ניתוחים ועוד. למרות זאת, יש קשת רחבה של מקרים בהם הביטוח של הקופה איננו מכסה את הטיפול לא אנו זקוקים כך שרבים מהאנשים בוחרים לשלם על פוליסה נוספת לחברה פרטית שתכסה מכלול שירותים רחב יותר.

בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים, וועדי עובדים, ארגונים וחברות גדולות בוחרים להקים קבוצות ביטוח במטרה לנצל את כוחה של הקבוצה הגדולה ולקבל תנאי ביטוח מעולים הכוללים קשת רחבה של אפשרויות כיסוי. אז מהו ביטוח קולקטיבי?

ובכן, ביטוח קולקטיבי הוא ביטוח בו חברות ביטוח מאפשרות לתאגיד או חברה לבטח את עובדיהם בתנאים טובים, הכוללים בין השאר הוזלה ניכרת במחיר הביטוח, אפשרות לקבל כיסויים נוספים ללא תשלום אקסטרה ולמעשה ליהנות ממעמד מכובד מול חברת הביטוח. נתוני סקרים מראים כי הביטוח הקולקטיבי מאפשר לאותם עובדים לחסוך עד 50% מעלות הביטוח. מדוע זה מתאפשר? למעשה יש הבדל ניכר בין אדם יחיד המנסה להגיש תביעה מול חברת הביטוח לעומת קבוצה גדולה של מבוטחים. פעמים רבות, חברות המעניקות ביטוחים קולקטיביים יעדיפו שלא לדחות בקשות בשל גודלה של הקבוצה, ואפילו יעניקו תשלומים מעבר למה שמגיע לחברי הקבוצה, רק בכדי לשמור על אותה קבוצה גדולה. חברת פרש קונספט היא אחת החברות המובילות בארץ המתמחות בסוג כזה של ביטוחים.

ביטוח קולקטיבי תופרים לך ביטוח בהתאם לצרכים האישיים שלך

בין היתרונות הבולטים של הביטוח הקולקטיבי הוא בכך שחברות המספקות את השירות הזה מתאימות את הפוליסה בהתאם לצרכים של המבוטח. לחברות ביטוח יש אינטרס בולט לזכות במכרז של חברה גדולה ולכן הן בוחרות להתאים את הביטוח בהתאם לצרכים של הלקוחות עצמם.

חברת פרשקונספט מתמחה ביצירת פוליסות ביטוח קולקטיביות לחברות ותאגידים גדולים במשק הישראלי. לחברה משקל גדול בשוק הישראלי והיא עובדת מול קשת רחבה של חברות ציבוריות ופרטיות. לחברה יש את הניסיון, הותק והמקצועיות הדורשים ליצירת פוליסות המותאמות לצורכיהם של עובדים בחברות שונות. החברה שמה לעצמה למטרה לספק לחברות במשק הישראלי להעניק שלל של הטבות והרחבות ביטוחיות נלוות ולהוזיל את עלויות הביטוח בעשרות אחוזים. בשילוב עם משא ומתן סבלני, קשוב ומקצועי, תוכלו לספק לעובדים שלכם את הטוב ביותר.

חברת פרש קונספט תסייע לחברה להגדיר את תנאי המסגרת של הביטוח ולסכם את העלויות מול הגורמים הרלוונטיים. אנשי המקצוע של החברה יבנו את המפרט הביטוחי המתאים לארגון במטרה לספק את סוג הביטוח הדרוש ולאפשר לעובדים ליהנות מקשת רחבה של יתרונות בביטוח הקולקטיבי.

לסיכום, להלן היתרונות של ביטוח קולקטיבי:

  1. גמישות מקסימלית בבניית הפוליסה
  2. מחיר נמוך בהרבה בהשוואה לפוליסות אחרות
  3. כוח של קבוצה
  4. הרחבות והטבות ללא תשלום נוסף

About mikel

rachelirub@gmail.com'

Check Also

לימודי סוכן ביטוח

לימודי סוכן ביטוח – בדרך לקריירה החדשה שלכם

כבר שנים שאתם מרגישים תחושת מיצוי עמוקה במקום העבודה שלכם. הקריירה תקועה והיכולת שלכם להרגיש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *