Home / כללי / כיצד בוחרים עורך דין נזקי גוף?

כיצד בוחרים עורך דין נזקי גוף?

הליכים משפטיים רבים וחלק גדול מתביעות הנזיקין מול המוסד לביטוח לאומי וכן מול חברות הביטוח קשורות לנזקי גוף היכולים להיגרם כתוצאה מתאונות או אירועים מזיקים שונים. המונח נזקי גוף משקף תוצאות של פגיעות פיזיות או נפשיות כתוצאה מתאונה או כל אירוע מזיק אחר, ותחום נזקי הגוף הוא תחום רחב שיכול לייצג שורה ארוכה של מצבים משפטיים שכל אחד מאיתנו עלול להיקלע אליהם במהלך חייו ללא הכנה מוקדמת. במקרים כאלו יש צורך להיוועץ ולהיעזר בעורך דין נזקי גוף.

באילו מקרים יש צורך בעורך דין נזקי גוף?

  1. במידה ונפגעת בצורה קשה או חלילה נגרמה לך נכות קבועה במקרים של פגיעה גופנית היכולה להתבטא בכאבים, סבל, תשלומים רבים שעליך לשאת וכן פגיעה באיכות החיים באופן כללי. הגורמים לכך יכולים להיות רבים ומגוונים, החל מטיפולים רפואיים רשלניים וכלה בתאונות. עורך דין נזקי גוף יוכל לבחון את המקרה בעין מקצועית ולתת הערכה מקצועית על המשך התהליך.
  2. מקרים בהם לא ברור מי אשם – אלו יכולים להיות מקרים שבהם הייתם, חס וחלילה, מעורבים בתאונה לה היו נפגעים, ולא ברור מי אחראי לכך. כמובן שחברת הביטוח של הצד השני תנסה לגרום לכך שאתם תהיו האשמים על מנת להימנע מתוצאות, ובמקרים כאלו יש צורך בעורך דין נזקי גוף בעל ניסיון על מנת להגן על זכויותיכם.
  3. תאונה רבת משתתפים – תאונה רבת משתתפים היא מטבעה תהליך מורכב הטומן בחובו השתתפות של מספר חברות ביטוח וכן הרשויות. במידה וישנו יותר מגורם אחד האשם בנזק שנגרם לכם נדרשת הבנה מעמיקה של עורך דין נזקי גוף שיוכל להבטיח לכם פיצוי בגובה מקסימלי.
  4. חברות הביטוח דוחות או מעכבות את התביעה – חברות ביטוח רבות נוטות לנצל את הסיבוכים שיכולים להגיע כתוצאה מתהליכים מורכבים ולכן הן יכולות גם לנצל את חוסר הידע של האנשים הפשוטים על מנת לגרום לעיכובים בתהליך ואף שלילה של תביעות הולמות. כמו כן, חברות הביטוח יכולות להציע הצעות פיצוי נמוכות משמעותית מן הסכום שראוי לכם לקבל, וכל זאת על מנת להשאיר את המקרה מאחוריהן.

טיפים לבחירת עורך דין נזקי גוף

  1. התייעצו עם משפחה, מכרים וחברים – לפחות אדם אחד מן הסביבה שלכם היה מעורב במקרה שהצריך התערבות של עורך דין נזקי גוף, לצערנו, ולכן שווה להתייעץ עם הסביבה שלכם, בין אם מדובר בחברים, משפחה, עמיתים לעבודה, או סתם מכרים, וזאת על מנת לקבל תמונת מצב נהירה יותר של ההליך וכמו כן גם המלצות על עורך דין נזקי גוף מומלץ.
  2. חפשו בגוגל – זה אולי נשמע מצחיק, אך אנו יכולים לקבל תמונת מצב נהירה מאוד כאשר אנו מחפשים בגוגל את הביטוי "עורך דין נזקי גוף". כך נוכל להגיע לאתרים של עורכי הדין השונים, להתרשם ממקרים שהם טיפלו בהם, לקרוא את ה"אני מאמין" שלהם, ועוד.

About ofirarie80

admin@insurancetime.co.il'

Check Also

יסודות ההשקעה: מדוע זה חיוני לעתיד הפיננסי שלך

בעולם שבו ביטחון פיננסי הוא יותר ויותר אחריות אישית, ההבנה מדוע השקעה חיונית יכולה להיות …