Home / כללי / 5 דברים שצריך לדעת על איטום מבנים משותפים

5 דברים שצריך לדעת על איטום מבנים משותפים

גם אתם שמעתם על איטום מבנים משותפים, אך לא מבינים איך זה קשור אליכם? ישנם דברים שכל אחד חשוב שיידע. בפרט אם זה קשור לנושא המגורים שלו. אחד הדברים החשובים בכל מבנה משותף הוא עניין תקינות האיטום בבניין, קראו בנושא באתר בסיס פתרונות גובה. את האיטום בבניין יש לתחזק ולדאוג מידי שנים לבדיקה יסודית ובמידה וצריך, אף לתקן את הדרוש תיקון. האיטום הוא זה  ששומר עלינו הדיירים מפני החום והקור, רעשים חיצוניים ותהודה. ככל שעוברים השנים, האיטום נחלש ותוכלו להרגיש כי זה כבר לא עושה את העבודה. אל יודעים מה אתם צריכים לעשות? אז הנה 5 דברים שצריך לדעת על איטום מבנים משותפים.

איטום מבנים משותפים

  1. ליידע את השכנים – מכיוון שמדובר בבניין משותף, הרי שבכל פעם שאתם רוצים לעשות שיפוץ, בנייה או כל דבר אחר הקשור לכל הדיירים, עליכם ליידע אותם. אם לא תיידעו את כל הדיירים בעניין, אתם עלולים להיתקל בהתנגדויות וכאבי ראש בעת גביית התשלום.
  2. הגבהת חפצים על הגג – עבודת איטום מתחילה בגג. לכן כאשר יש חפצים שונים ואלמנטים כמו דודי שמש וכדומה, חשוב להגביה אותם. כמוכן, שהגבהות של אלמנטים 'מקצועיים' ניתן רק לבעלי מקצוע לעשות.
  3. בחירת החומרים – כאשר אנחנו מבצעים איטום לגג אנחנו צריכים להכין את מרחב העבודה על מנת שנוכל לפרוס יריעות ביטומניות וכדומה. לכן, יש לנקות את הגג, לקלף ולגלף את כל שכבות הלכלוך וכדומה, על מנת שנוכל להניח את החומרים המדביקים את חומרי האיטום לגג. כמו פריימר המקשר בין הבטון לחומר האיטום.
  4. שימוש בחומרים ייעודיים – חשוב מאוד, היוועצו במומחים על מנת שלא תשתמשו בחומרים שאינם מתאימים.
  5. קבלו הצעות מחיר על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר במחיר משתלם.

> מידע נוסף באתר http://s-israel.co.il

 

About mikel

rachelirub@gmail.com'

Check Also

יסודות ההשקעה: מדוע זה חיוני לעתיד הפיננסי שלך

בעולם שבו ביטחון פיננסי הוא יותר ויותר אחריות אישית, ההבנה מדוע השקעה חיונית יכולה להיות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *