Home / כללי / שרתים וירטואליים: כל מה שחברת ביטוח צריכה

שרתים וירטואליים: כל מה שחברת ביטוח צריכה

מחשוב הוא חלק בלתי נפרד מעבודתן של חברות ביטוח. היקפי המידע הגדולים שנצברים בהן מחייבים ניהול איכותי והמחשוב מספק זאת. אחד מרכיבי הבסיס החשובים ביותר לכך הוא השרת וכיום ניתן לצרוך שרתים גם בענן, כשרתים פרטיים וירטואליים. מה זה אומר?

VPS

Virtual Private Servers מהווים סוג שרתים מעניין. ראשית, נציין כי הם מצטיינים במיוחד ביכולת ההתאמה הקלה, לדרישות משאבים משתנות. במובן זה, הם מספקים גמישות מלאה, לקבל מענה לכל שינוי משמעותי בעומסי העבודה אצלכם. אבל מה זה בדיוק VPS? מדובר בסוג שרתים שהוא וירטואלי. משמע – הם מבוססים על טכנולוגיית הוירטואליזציה המתוחכמת, שבה מוקם שרת וירטואלי, על גבי שרת פיזי. ניתן לראות בכך שילוב של עוצמת השרת הפיזי, עם גמישות מיוחדת במינה, שמתקבלת בזכות הוירטואליזציה. VPS הוא כאמור גם פרטי. משמע – אתם צורכים אותו כשרות, בו שרת זה נמצא ברשותכם בלבד. כלומר, אין צורך מבחינתכם לרכוש ולתחזק שרת פיזי, אבל למרות זאת, בשכירת שרות VPS, עומד לרשותכם שרת לכל דבר ועניין. בעבודה עם ספק שמספק חבילה משתלמת, שרתים אלה יוכלו גם להקל עליכם מבחינה כספית. תוכלו לשלם לפי שימוש (רק עבור הצריכה בפועל) או בתשלום חודשי קבוע (של החל מ-$4 לחודש אצל GNS).

שרתים וירטואליים

מה עוד כולל שירות VPS, כאשר מקבלים אותו מספק טוב ומקצועי?

תשתית אמינה וחזקה

לחברות ביטוח עשוי להיות חשש מהעברת פעילות שהיא בליבה העסקית, אל ספק חיצוני של שירותי ענן. חשוב לציין, שנושא שירותי הענן הוא בשלב זה גם וותיק וגם בשל. התשתיות לכך עשויות וצריכות להיות אמינות וחזקות. אצל GNS למשל, כדוגמה לספק איכותי, התשתית מבוססת על 13 חוות שרתים ברחבי העולם, אחסון SSD ומעבדי אינטל מהסדרה המתקדמת ביותר. תשתית זו, מספקת זמינות של 99.99% וכן IOPS ותעבורה ללא הגבלה.

גמישות רבה

גמישות שירותי הענן, פירושה שתוכלו להתחיל לעבוד עם שרת כזה במהירות ובקלות וכך גם לגבי ביצוע שינויים באופן העבודה איתו. במידת הצורך, ניתן להשתמש גם ב-API. כמובן, מפתח מרכזי לגמישות הרבה, הוא ששירותי ענן מחליפים בעלות על ציוד פנימי בעסק, בשכירת שירות חיצוני.

ניהול קל

שירות VPS איכותי, יספק ממשק משתמש ידידותי ונוח, אשר באמצעותו תוכלו לנהל לבד את השרתים. תוכלו לראות נתונים סטטיסטיים מפורטים על פעילות השרתים, KPIs, גיבויים, Snapshots ועוד.

שירות לקוחות מקצועי וזמין

שרות לקוחות הוא היבט משלים חשוב ביותר של שרות כזה. ישנם שני קריטריונים ראשיים להערכתו. האחד – זמינות רצופה, 24/7, בערוצי תקשורת שנוחים לכם. השני – רמת המקצועיות של התומכים.

לסיכום

בכדי להיות בקדמת הטכנולוגיה, חשוב לכל חברת ביטוח להכיר את נושא השרתים הוירטואליים ולשקול שימוש בהם, במסגרת מערך המחשוב שלה.

About mikel

rachelirub@gmail.com'

Check Also

הדברת עכברים

הדברת עכברים – פונים אל מדביר בהקדם

ברגע הראשון שיוצא לכם להיתקל בעכברים בסביבת הבית, פשוט פנו אל מדביר מקצועי שפועל באזור …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *