Home / כללי / בדיקות שכר

בדיקות שכר

היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות וארגונים, אשר מקפידים לבצע בדיקות שכר תקופתיות. מדובר על בדיקה חיונית, עבור כל ארגון שמעוניין לשמור על הזכויות של העובדים שלו. לא פעם ניתן לשמוע על חברות קבלן שונות, המעסיקות עובדי ניקיון, שומרים וכדומה, אשר אינן משלמות לעובדים את כל התנאים הסוציאליים המגיעים להם מתוקף החוק. חשוב לדעת כי עובדים אלו יכולים לתבוע לא רק את חברת הקבלן עצמה, אלא גם את החברה ששכרה את שירותיה. לכן חשוב לבצע בדיקות שכר, על מנת לגלות בזמן אי דיוקים מסוג זה. כמו כן, כדאי לדעת כי בדיקה מסוג זה, יכולה לחסוך לחברה לא מעט כסף, היות וחברות רבות משלמות תשלומים מיותרים ומיסים גבוהים מידי.

בדיקות שכר – מה חשוב לדעת בנושא?

קודם כל, חשוב להבין כי רק בשנה האחרונה, ניתנו 1,281 התראות לחברות שונות, אשר לא העבירו את הניכויים הנדרשים לפי החוק. כמו כן, ניתנו 150 עיצומים כנגד החברות שלא עמדו בדרישות החוק, בגובה של 44 מיליון ₪. לכן כל מעסיק חייב להיות בטוח במאה אחוז, כי הוא משלם לעובדים שלו את כל הזכויות הנדרשות. חברות שלא ישלמו לעובדים את התנאים הסוציאליים הנדרשים, או לחילופין, לא יעבירו את סכומי הפנסיה הנכונים לחברות הביטוח, עלולות למצוא את עצמן במצב מאוד בעייתי. לכן מומלץ לעבוד עם בודק שכר מוסמך, אשר יוכל לבדוק את תלושי השכר של העובדים ולוודא כי הכול נוהל בצורה תקינה. במידה ונמצאו ליקויים שונים, בודק השכר אמור להגיש דוח המפרט אותם, ומספק המלצות לתיקון. לאחר מכן, הוא אמור לבדוק את התיקונים ולוודא שהם בוצעו כהלכה. מעבר לכך, בודק השכר אמור לוודא כי בית העסק אינו מפריש תשלומים מעבר לדרישות החוק, על מנת לחסוך לבית העסק הוצאות מיותרות.

בדיקות שכר

לסיכום, בדיקות שכר בסיוע בודקת שכר מוסמכת רו"ח שרון גולדנברג מהוות מרכיב חיוני בהתנהלות התקינה של כל בית עסק. זוהי הדרך היעילה ביותר לוודא כי כל העובדים של העסק, מקבלים את כל הזכויות המגיעות להם לפי החוק. כמו כן, בדיקה מסוג זה, יכולה לחסוך לבית העסק עשרות אם לא מאות אלפי שקלים.

About mikel

rachelirub@gmail.com'

Check Also

יסודות ההשקעה: מדוע זה חיוני לעתיד הפיננסי שלך

בעולם שבו ביטחון פיננסי הוא יותר ויותר אחריות אישית, ההבנה מדוע השקעה חיונית יכולה להיות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *