Home / ביטוחים / הר הביטוח – מה חשוב לדעת

הר הביטוח – מה חשוב לדעת

הר הביטוח הוא פרויקט שנוצר על ידי המפקח על הביטוח בשנת 2017, מתוך כוונה לעזור לאזרחי ישראל לאתר ולזהות פוליסות ביטוח כפולות שהם מחזיקים בהן. מדובר על פוליסות אישיות וקבוצתיות שהם עשו במשך השנים ושכחו מהן או לא שמו לב, שמדובר בפוליסות כפולות מאותו תחום.

המטרה של המפקח על הביטוח, היא לאפשר לאזרחים לחסוך כסף וזמן על ידי ביטול פוליסות שאין להם צורך בהן. מדובר על פוליסות שונות כפולות שלא בהכרח ישרתו אותן, שכן הרבה פעמים מעצם זה שהאזרח מחזיק בפוליסה אחת, אז זה מספיק ואין לו צורך בפוליסה אחרת, מה עוד שיש מצבים שהחברות לא מוכנות לשלם אם הוא מחזיק בשתי פוליסות דומות.

הרעיון של האתר הוא מאוד פשוט. בעזרת מילוי פרטים אישיים, גורם מקצועי יכול לבצע בדיקה בחינם במידע שיש לחברות הביטוח, וכך ניתן לאתר אילו פוליסות מחזיק כל אחד מאזרחי ישראל. האתר גם מספק מידע רחב ומגוון על פוליסות ביטוח ומעבר לכך, גם על תכנון פוליסות בצורה נכונה, בין אם זה על פי מצב משפחתי, מצב אישי או כל נתון אחר.

צריך לומר, האתר בודק פוליסות בתחומים מסוימים. למשל, ביטוחי בריאות (כולל ירידה לפרטים כמו ביטוחים לניתוחים, תרופות, השתלות, מחלות ועוד), תאונות אישיות, ביטוחי חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, סיעוד, עסק, ביטוחי רכב (חובה, מקיף, צד ג'), דירה ומשכנתא.

באתר ניתן לראות מתי משתלם להחזיק כפל ביטוחים, למשל, כאשר מדובר בביטוחים שכוללים פיצוי כספי, מלבד אובדן כושר עבודה, ומתי לא נכון להחזיק פוליסות כפולות, למשל, תאונות אישיות, רכב, דירה. זה תלוי בעקרון בסוג הפרמיה, בסוג הפיצוי שמקבלים, מה התנאים לקבל אותו ועוד.

חשוב מאוד לקרוא את כל החומר שמופיע באתר, להבין בדיוק כיצד הוא עוזר, ומתי נכון לבטל פוליסות כפולות ומתי לא. כך לא נבטל לחינם פוליסות שיכולות לעזור לנו.

לפני סיום נדגיש, האתר פתוח לכולם, כל אחד יכול לעשות בו שימוש וליהנות ממנו, האתר גם כולל הסבר כיצד להשתמש בו למי שמתקשה בכך.

 

About mikel

rachelirub@gmail.com'

Check Also

לימודי סוכן ביטוח

לימודי סוכן ביטוח – בדרך לקריירה החדשה שלכם

כבר שנים שאתם מרגישים תחושת מיצוי עמוקה במקום העבודה שלכם. הקריירה תקועה והיכולת שלכם להרגיש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *