Home / כללי / קורס שמאות מקרקעין

קורס שמאות מקרקעין

שמאות מקרקעין, היא הערכת שווי המשמשת לעסקאות פיננסיות הקשורות במקרקעין. שמאות נדרשות על ידי שמאי מורשה או מוסמך ברוב העסקאות. דו"ח שמאי מקרקעין, יכלול בדרך כלל את סוג בדיקת הנכס, גישות לערך הנדרש וכל דרישה ספציפית למלווה.

קורס שמאות מקרקעין 

שמאות מקרקעין, היא חלק חשוב בתהליך רכישת הדירה מכיוון שהיא מבטיחה למלווה שיש לנכס בטחונות נאותים לביצוע ההלוואה. כדי להיות שמאי מקרקעין, תצטרכו לקחת קורס שיעסוק בנושא, דרכו תוכלו להיפתח לעולם מלא באפשרויות קידום מדהימות.

קורס שמאות מקרקעין ייקח את התכונות הביקורתיות שלכם ויביא אותם אל מקום שממנו תוכלו לעשות כסף. כדי להיות שמאי טוב, תצטרכו להיות בעלי עין חדה מאוד שתיתן לכם את הכלים להעריך ערכו של בית באופן ראוי ונכון.

תיקי המפתח לשמאות מקרקעין 

  • שמאות, היא הערכה מקצועית ללא משוא פנים לגבי שווי הדירה ומשמשת אותה בכל פעם שאדם צריך משכנתא לרכישה, מימון או מכירה של אותו נכס.
  • שמאי מוסמך, יוצר דו"ח המבוסס על בדיקה ויזואלית, תוך שימוש במכירות אחרונות של נכסים דומים, מגמות שוק עדכניות והיבטים של הבית (למשל מתקנים, תכנית קומה, שטח מרובע) כדי לקבוע את שווי הערכה של הנכס.
  • הלווה, בדרך כלל, משלם את דמי השמאות, שיכולים להגיע לכמה מאות ואלפי שקלים.
  • כאשר ערך השמאות נמוך מהצפוי, העסקה עלולה להתעכב או אף להתבטל.

> קראו על המקצוע לאחר הקורס במסגרת האתר של מכללת אפיק

למה צריך את זה? 

בין אם אתם קונים דירה באמצעות משכנתא, ממחזרים את המשכנתא הקיימת או מוכרים את הבית שלכם לכל אדם אחר, שמאות מקרקעין היא מרכיב מרכזי בעסקה. אם אתם קונים, בעלים או מוכרים, תרצו להבין כיצד פועל תהליך השמאות וכיצד מעריך השמאי את ערך הבית.

About mikel

rachelirub@gmail.com'

Check Also

יסודות ההשקעה: מדוע זה חיוני לעתיד הפיננסי שלך

בעולם שבו ביטחון פיננסי הוא יותר ויותר אחריות אישית, ההבנה מדוע השקעה חיונית יכולה להיות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *